Menu tonen Menu verbergen

Garanties & Klachten

Artikel defect, incompleet of beschadigd ontvangen? 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail door te geven. Dit kan naar info@marlieenfelice.nl

Dit mag ook per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshopkeurmerk: http://www.webshopkeurmerk.com/

 

De wettelijke garantie is van toepassing. Blijkt er binnen 24 maanden na aankoop een gebrek aan uw product, dan heeft u in principe recht op kosteloze vervanging of herstel bij aantoning/bewijs van gebreken aan het product welke niet door u zijn veroorzaakt. 

Wanneer geldt de garantie?

  • De garantietermijn vangt aan bij aflevering.
  • Klachten moeten binnen twee maanden nadat u het gebrek heeft geconstateerd of had moeten constateren, gemeld worden.
  • Garantie is op basis van herstel of vervanging. Pas wanneer dit redelijkerwijs niet mogelijk is, kunt u recht hebben op terugbetaling van het aankoopbedrag.
  • Garantie geldt ook voor producten gekocht in de uitverkoop.
  • Na herstel of vervanging vangt geen nieuwe garantietermijn aan.

 

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op via 0172-420542 of mail naar info@marlieenfelice.nl

Bezoekadres Marlie & Felice
DaVinci Woonboulevard
Euromarkt 24
2408 BL  Alphen aan den Rijn

 

Veilig betalen met:
Veilig bezorgd met:
a SERA business design